Plaćanje, Dostava i Reklamacije

Pročitejte sve o uslovima kupovine, plaćanju dostavi i reklamacijama proizvoda na sajtu obuće Inportana

Kako poručiti paket

Dragi kupci,

Omogućili smo vam jednostavan proces kupovine kako biste što lakše stigli do željenih proizvoda na našem sajtu. Bez obzira da li ste registrovani korisnik ili ne, evo kako možete obaviti kupovinu:

Registracija:

Ako želite postati deo naše zajednice, registrujte se popunjavanjem polja na stranici “REGISTRACIJA”.

Pratite uputstva koja stižu na vašu e-mail adresu kako biste završili proces registracije.

Proces kupovine:

Kada pronađete proizvod(e) koji vas interesuju, odaberite željenu količinu i kliknite na dugme “DODAJ U KORPU”.

Kada završite s odabirom, kliknite na “MOJA KORPA” u gornjem desnom uglu.

Na stranici sa pregledom poručenih proizvoda, popunite neophodna polja kako bismo tačno isporučili vašu porudžbinu na željenu adresu.

Potvrda porudžbine:

Klikom na dugme “POTVRDI” izražavate saglasnost sa uslovima kupovine, a vaša porudžbina ulazi u proceduru obrade.

Na e-mail adresu koju ste naveli stići će vam potvrdni mail o uspešnoj kupovini, kao i sva obaveštenja o promenama statusa vaše porudžbine.

Želimo vam prijatnu kupovinu! Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica, slobodno nas kontaktirajte.

Načini plaćanja

Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke 

Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta obucainportana.rs plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koji Vam donosi pošiljku.

Uslovi isporuke

Želimo vas informisati o procesu isporuke i preuzimanju vaših porudžbina na našem sajtu. Molimo vas da pažljivo pročitate sledeće informacije:

Rok isporuke:

Nakon obrade porudžbine, dobićete obaveštenje o statusu putem e-maila.

Rok isporuke je 3-5 radnih dana.

Preuzimanje pošiljke:

  • Kuriri dostavne službe isporučuju pošiljke od 08:00 do 16:00h.
  • Obezbedite prisutnost osobe koja može preuzeti pošiljku u tom periodu.
  • Vizuelno pregledajte paket prilikom preuzimanja da biste proverili eventualna oštećenja.
  • Ako primetite značajna oštećenja na transportnoj kutiji, odbijte prijem pošiljke i obavestite nas odmah.

Troškovi dostave:

  • Besplatna dostava za porudžbine preko 4000,00 dinara.
  • Troškovi dostave za porudžbine do 4000,00 dinara iznose 340,00 dinara.
  • Troškovi dostave uključuju PDV.

Zamena poručenog artikla:

U slučaju zamene u maloprodajnim objektima, ukoliko je moguće obaviti zamenu na licu mesta, zamena je besplatna.

Napomena:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme “POTVRDI”, slažete se sa uslovima isporuke.

Želimo vam jednostavnu i sigurnu kupovinu. Ukoliko imate dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte.

Reklamacije

Želimo vas informisati o procesu isporuke i preuzimanju vaših porudžbina na našem sajtu. Molimo vas da pažljivo pročitate sledeće informacije:

Rok isporuke:

Nakon obrade porudžbine, dobićete obaveštenje o statusu putem e-maila.

Rok isporuke je 3-5 radnih dana.

Preuzimanje pošiljke:

  • Kuriri dostavne službe isporučuju pošiljke od 08:00 do 16:00h.
  • Obezbedite prisutnost osobe koja može preuzeti pošiljku u tom periodu.
  • Vizuelno pregledajte paket prilikom preuzimanja da biste proverili eventualna oštećenja.
  • Ako primetite značajna oštećenja na transportnoj kutiji, odbijte prijem pošiljke i obavestite nas odmah.

Troškovi dostave:

  • Besplatna dostava za porudžbine preko 4000,00 dinara.
  • Troškovi dostave za porudžbine do 4000,00 dinara iznose 340,00 dinara.
  • Troškovi dostave uključuju PDV.

Zamena poručenog artikla:

U slučaju zamene u maloprodajnim objektima, ukoliko je moguće obaviti zamenu na licu mesta, zamena je besplatna.

Napomena:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme “POTVRDI”, slažete se sa uslovima isporuke.

Želimo vam jednostavnu i sigurnu kupovinu. Ukoliko imate dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte.

Reklamacije

Važno nam je da vaša iskustva sa našim proizvodima budu besprekorna, ali ponekad se situacije mogu komplikovati. Evo informacija o postupku reklamacije koje će vam pomoći u razumevanju šta treba da uradite u slučaju problema:

Oštećenje u transportu:

Odmah prijavite sva oštećenja na pakovanju proizvoda kuriru koji vam isporučuje robu.

Oštećenja pri transportu prijavite u roku od 24h od prijema robe.

Ako primetite oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke dok ne proverite sam proizvod.

Netačni podaci ili pogrešna vrsta robe:

Ukoliko primetite da roba ne odgovara naručenom ili da su podaci netačni, obavestite nas u roku od 24h od prijema pošiljke.

Kontaktirajte nas telefonom na broj xxx ili pošaljite e-mail sa svojim podacima i opisom problema.

Odgovorićemo na vašu reklamaciju u roku od 8 dana i informisati vas o daljem postupku.

Roba sa greškom – nedostatkom reklamacije:

Prema članu 50. Zakona o zaštiti potrošača, ne odgovaramo za neosabraznost artikla.

Molimo vas da pažljivo pratite ove smernice kako bismo vam pružili brzu i efikasnu podršku u rešavanju problema. Ako imate dodatnih pitanja ili nedoumica, slobodno nas kontaktirajte.

Srdačan pozdrav,

Vaš tim obucainportana.rs